Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
¤ -(-- Laura --)- ¤
14 janvier 2007

---> WeS <---

A toi qui te reconnaitras... ;-)

          Son déri sang / Mini sondé
          Bika mi sanga / ga minitou / mi pa mi tcho andou mi pao yé
          Son déri sang / Minimi so bébi sondé..é
          Bika misanga ganimitou / mi pa mi tcho andou mi pao yé

          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé
          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé


          We ya senga / Has wéhé
          Wanna wéndé lambo / hé hé hémentourek !
          Hé hi yé yé yé (bis)

          Son déri sang / hou hou hou hou hou / Mini sondé
          Bika mi sanga / ga minitou / mi pa mi tcho andou mi pao yé


          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé
          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé

          We ya senga wé / Has wéhé
          Wanna wéndé lambo / hé hé hémentourek !
          Hé... hi yé yé yé


          Né ma ka ni kaso
          Né ma pa ni kaso / Né ma pa sé pa
          Né ma ka ni kaso / Né ma pané ka
          Né ma pa ni kaso / Né ma pa sé pa
          Né ma ka ni kaso / Né ma pané ka
          Né ma pa ni kaso / Né ma pa sé pa
          Né ma ka ni kaso / Né ma pané ka


          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé
          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé
          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé
          Alanné mba yi woma... wé / Ho tou sondé / Ho ma... yé


          We ya senga / Has wéhé
          Wanna wéndé lambo / Yé yé yein
          We ya senga / Has wéhé
          Wanna wéndé lambo / hé hé hémentourek !


          Né ma pa ni kaso / Né ma pa sé pa
          Né ma ka ni kaso / Né ma pané ka
          Né ma pa ni kaso / Né ma pa sé pa
          Né ma ka ni kaso / Hé... hi yé yé yé

Wes - Alanné -

Publicité
Publicité
Commentaires
C
After read blog topic's related post now I feel my research is almost completed. happy to see that.Thanks to share this brilliant matter.
N
CULTE! Et tkt kon gère la coréeeeeeee :):):)<br /> Plein de gros bisous a ma coloc et membre de la team cordaise, car dans la team memes si c'est une langue bizarre, tu chantes et même si la coré est inconnue au monde antier, tu la fais quand même :p
C
Tey !<br /> Je m'étais toujours demandé ce que c'est les paroles de la chanson !<br /> J'crois qu'je vais pas en dormir maintenant.<br /> <br /> Ca y est ! Mon plus cher désir est enfin assouvi !<br /> Je peux mourir en paix.<br /> <br /> <br /> hip hip hip <br /> kouraaa !<br /> <br /> <br /> Alanné mba yi woma... wé<br /> Ho tou sondé<br /> Ho ma... yé
C
Tey !<br /> Je m'étais toujours demandé ce que c'est les paroles de la chanson !<br /> J'crois qu'je vais pas en dormir maintenant.<br /> <br /> Ca y est ! Mon plus cher désir est enfin assouvi !<br /> Je peux mourir en paix.<br /> <br /> <br /> hip hip hip <br /> kouraaa !<br /> <br /> <br /> Alanné mba yi woma... wé<br /> Ho tou sondé<br /> Ho ma... yé
¤ -(-- Laura --)- ¤
Publicité
Publicité